ÍTEM | PUNTUACIÓ EN L’AVALUACIÓ INICIAL | PUNTUACIÓ EN L’AVALUACIÓ CONTINUA | PUNTUACIÓ ACTUAL |
TE2) L’objecte principal de | 5 | 7 | 7 |
CC2) Aprenc tant dels companys com dels materials i consultor | 7 | 7 | 10 |
TC1) Els professionals de l’educació han de ser competents en les tècniques que asseguren la correcta transmissió del coneixement | 10 | 5 | 0 |
DT2) La tecnologia es basa en la ciència per la qual cosa és neutral en relació a prejudicis, valors i actituds | 3 | 2 | 2 |
CC1) Les aules de | 10 | 10 | 10 |
DU2) Els debats virtuals suposen perdre força hores amb poc benefici personal | 1 | 1 | 1 |
TE1) | 3 | 7 | 7 |
DU1) Els debats a | 2 | 2 | 2 |
TC2) Les TIC són necessàries per transmetre els continguts als alumnes | 5 | 2 | 5 |
DT1) El canvi tecnològic determina el canvi social | 3 | 5 | 5 |
En tant a l’ítem “Aprenc tant dels companys com dels materials i consultor “ canvio la puntuació fins assolir el 10 ja que estic totalment d’acord amb l’afirmació doncs al llarg del curs tant els debats com els missatges enviats a les diferents carpetes, les orientacions del consultor i els materials de l’assignatura han contribuït a la construcció del nou coneixement de manera general i aprofitant totes les fonts.
En l’ítem TC1 “Els professionals de l’educació han de ser competents en les tècniques que asseguren la correcta transmissió del coneixement” canvio la puntuació radicalment al “0” ja que el coneixement no es transmet sinó que es construeix i per tant, els docents mai poden ser competent en la correcta transmissió del coneixement tenint en compte el corrent constructivista i l’aprenentatge significatiu.
“Les TIC són necessàries per transmetre els continguts als alumnes” en aquesta afirmació he tornat a canviar la puntuació per recuperar el “5” ja que a mesura que vaig coneixent els recursos que ofereixen les TIC penso que tot i no ser exactament necessàries, contribueixen notablement en la transmissió dels continguts i els presenten de manera motivadora i interactiva.
En la resta d’ítems no hi ha hagut canvis significatius respecte a la puntuació adjudicada a meitat de curs. Si mes no, ja es tinguin en compte els ítems canviats o els que no cal tenir en compte que ens trobem davant un procés d’avaluació contínua on la revisió i reflexió sobre els continguts implica un canvi conceptual derivat de la construcció de nous models mentals.
Hola Montse!
ResponderEliminarM'ha sobtat que en la teva puntuació final pel que fa a l'ítem "Les TIC són necessàries per a transmetre continguts als alumnes", nomès ho valoris amb un aprovat justet (un 5). Desprès del treball realitzat i d'experimentar de primera mà que els models computacionals són els més efectius per a la construcció de nous models mentals, no creus que la puntuació que has donat a l'ítem és una mica baixa? Gràcies per adelantat!
Hola Raquel,
ResponderEliminarLa puntuació es correspon al terme "necessàries". Per descomptat que ajuden a transmetre els continguts, però aquests es poden transmetre d'altres maneres que no emprant les TIC, per tant, actuen com a suport, com a eina, però necessàries no són.
Hola Montse,
ResponderEliminarEntenc la teva resposta però no la comparteixo, jo sí que penso que en la societat tecnològica en la que vivim ja començen a ser "necessàries". Gràcies de totes formes!